نجات آب کشاورزی

این وبلاگ با هدف افزایش آگاهی عمومی در زمینه حفاظت از منابع آب ساخته شد. امید به این که در این امر موفق باشیم. دوستان لطفا جز در مورد زعفران سوالات تخصصی نپرسید. چون اطلاعات کافی ندارم شرمنده تون میشم.

نجات آب کشاورزی

این وبلاگ با هدف افزایش آگاهی عمومی در زمینه حفاظت از منابع آب ساخته شد. امید به این که در این امر موفق باشیم. دوستان لطفا جز در مورد زعفران سوالات تخصصی نپرسید. چون اطلاعات کافی ندارم شرمنده تون میشم.

جمع آوری گل زعفران

این عکس مربوط به آبان 92 میشه. زمین زعفران هم زمین خودمه که با دوستان رفته بودیم گل جمع کنیم.



نظرات 7 + ارسال نظر
zohre شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 07:30 ب.ظ

سلام
خیلی وبلاگ باحالی دارید

مهسا یکشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 05:26 ب.ظ

سلام خسته نباشید ممنون از وبلاگ خوبتون خیلی مفید بود من خیلی علاقه مند هستم به کاشت انواع محصول
یه سوال دارم من در بوشهر زندگی میکنم به نظر شما کاشت زعفران در بوشهر جواب میده؟ ممنون میشم جواب بدید

با سلام اگر دمای هوا در تابستان خیلی بالا باشه امکان کاشت زعفران وجود نداره.
علاوه بر این آبان که زمان گل دادن زعفران هست باید هوا سرد شده باشه.
فکر نمی کنم در بوشهر امکانش باشه ولی باز هم می تونید امتحان کنید.
از یک ماه دیگه فصل کاشت زعفران شروع میشه و میتونید توی باغچه یا یک جعبه میوه بکارید و امتحانش کنید.

محمد جمعه 2 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 12:40 ب.ظ

اقا دمت گرم واقعا استفاده کردم. ایشا الله تو این راه نا امید نشی

محمد چای سازیان جمعه 3 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 09:58 ق.ظ

سلام - ای نامرد سید خدار و خسته و گرسنه برده ای به زعفران جمع کردن؟؟ لعنت خدایان بر تو باد...
لا اقل حسین کس خله رو می بردی یک چیزی...!!هههه

نیما سه‌شنبه 17 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 01:44 ق.ظ

با سلام.میشه فایل و هر عکس یا مطلبی در مورد "زعفران " دارید رو به ایمیلم بفرستید.
میخوام زعفران بکارم البته تو استان آ.ش
و ی سوال :
اینکه برداشت محصول رو چجوری و چه زمانی باید باشه؟
چون تا جایی که من میدونم صبح اول وقت خوبه ولی این عکس شما فکر نکنم صبح باشه.مرسی

hv'hk, جمعه 4 دی‌ماه سال 1394 ساعت 11:30 ب.ظ http://organoco.net

نجات آب کشاورزی با ژئوممبران
ارگانو ارائه دهنده محصولات ژئوممبران
شرکت ارگانو عمران آب زئوسنتتیک

ناصر دوشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 11:15 ب.ظ

باسلام خدمت دوستان عزیز :زمین کاشت زعفران باید دارای چه مشخصاتی باشد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد